woensdag 1 januari 2014

Véronique De Kock en Hans Otten in "Mijn Man kan Dat"

Véronique De Kock en Hans Otten presenteren nieuwe show 'Mijn man kan dat'
Vrouwen die elkaar overbluffen en mannen die het mogen uitzweten door pikante pepers te vreten. Dat kan u  zien in 'Mijn man kan dat' op VT4, met gastvrouw Véronique De Kock en gastheer Hans Otten, die zelf de proeven op voorhand testte. 'Die pepers waren een regelrechte aanslag op mijn mond.'
'De proeven worden altijd aan de hand van een filmpje voorgesteld', vertelt Hans Otten, naast Véronique De Kock presentator maar ook proefkonijn van de nieuwe show Mijn man kan dat. Daarin moeten vrouwen inschatten hoe goed hun man een bepaalde proef zal kunnen. De man van wie de vrouw het hoogste inzet, moet de proef doen. 'En ja hoor, ik mocht ook de pikante-peperproef even voordoen. In een Mexicaans en een Thais restaurant hadden ze in de gerechten tien keer meer pepers dan normaal gedaan. Gruwelijk, en op het einde mocht ik nog een volledige rauwe peper naar binnen werken. Dat is niet alleen pikant, maar gewoonweg pijnlijk. Het was een aanslag op mijn mond: een kwartier lang kon ik niks meer uitbrengen.'

Na naar zo'n marteling gekeken te hebben, zullen de vrouwen hun mannen toch sparen? 'Dat denk je maar. Ik ben ervan geschrokken hoe vrouwen de macha beginnen uit te hangen. Ze proberen mekaar te overtreffen en vergeten hun man. Dan zie je die mannen teken doen: Stop ermee!', lachen Hans Otten en Véronique De Kock. 'De mannen worden gedegradeerd tot sloef. Ach, dat maakt het plezant.'
Tijdens de opnames twitterde Hans Otten - die trouwens een kleine tien kilo afgevallen is - dat hij moest denken aan die 'goeie, oude Willem Ruis', de betreurde Nederlandse presentator van het uitbundige De sterrenshow. 'Ik werd er inderdaad nostalgisch van. Mijn man kan dat is een Duits idee en Véronique De Kock en ik hebben het opgenomen in een gigantische studio in Keulen. Ons decor is zo groot dat het volgens mij zelfs niet binnen kan in een Belgische studio. We hadden ook drie keer meer middelen dan een gemiddeld Vlaams programma. Het was fijn om eens op zo'n niveau te kunnen werken.'
Andere uitdagingen zijn op hakken lopen, vanuit handstand champagne drinken, staartjes vlechten... Maar volgens Hans Otten en Véronique De Kock wordt het niet allemaal kolder. 'Het is pretentieloos amusement, maar we proberen te variëren. In de filmpjes doen we soms Man bijt hond-achtige items. Zo ga ik voor de opdracht Hoeveel voetbaltruitjes kan je man herkennen? langs bij een fervente verzamelaar die ontelbare truitjes persoonlijk gekregen heeft van voetbalsterren als Beckham en Messi. We spelen ook vaak in op de man-vrouwverhouding: Noem binnen de minuut de vier personages uit Sex and the city, bijvoorbeeld.'
Mijn man kan dat is een programma voor goede koppels, aldus Otten en Véronique De Kock. 'Tijdens de casting werd het al duidelijk dat koppels die zich hiervoor inschrijven veel praten met elkaar en waarbij man en vrouw gelijk zijn. Een beetje zoals ik en mijn vriendin, ja. Ik denk dat we goed zouden scoren. Maar ik ben al helemaal bont en blauw geweest door de proeven. Ik heb het nu wel gehad.' (lacht)
Véronique De Kock showt beha met 7.500 Swarovski-kristallen
Véronique De Kock stelde in Antwerpen een bijzondere beha voor. Ze droeg voor de gelegenheid de Triumph Celebrity Bra, die met zowat 7.500 Swarovski-kristalletjes is bezet.
Véronique De Kock showde de unieke beha vrijdagavond in de Triumph-winkel op de Antwerpse Meir. Het gaat om een artisanaal vervaardigd kledingstuk, waaraan ruim 250 uur is gewerkt. De beha weegt ongeveer 800 gram en heeft een waarde van 60.000 dollar (meer dan 43.000 euro), en dan ook zeker heen sportbeha.
"De combinatie van de zuiverheid en de glans van een van de fijnste kristalsoorten ter wereld met de ultravrouwelijke lijnen van Véronique De Kock is een ware streling voor het oog", aldus Triumph. De beha reist voor het lingeriemerk de wereld rond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten