zondag 13 februari 2011

Véronique de Kock : De laatste ontwikkelingen op Temptation Island


Iedere week informeert Véronique De Kock ons over de laatste ontwikkelingen op Temptation Island.

Na al het overspel van de jongste weken, komt er eindelijk ook nog eens goed nieuws uit het kamp van de koppels in 'Temptation Island'. Vanavond zien we hoe Fré (28), de man van de gevleugelde uitspraak 'seks en tetten(borsten, red.)', zijn vriendin Nathalie (24) tijdens hun romantische dreamdate ten huwelijk vraagt.

In Temptation Island vertrekken alle deelnemers op dreamdate. Nathalie en Fré, die al zes jaar samen zijn, hebben echter helemaal geen zin om een romantische tweedaagse door te brengen met een vrijgezel. Het koppel mag daarom van presentatrice Véronique De Kock samen op dreamdate.

Daar wacht Nathalie, die zich inschreef voor Temptation Island om Fré te bewijzen dat ze trouw kan blijven na dat ene slippertje drie jaar geleden, een enorme verrassing. 'Ik moest een witte jurk aantrekken en werd nietsvermoedend in een paardenkoets naar een klein paadje gebracht', legt Nathalie uit. 'Aan het einde van het pad stond Fré. Voor het oog van enkele Brazilianen heeft hij me ten huwelijk gevraagd.'

Knielde Fré bij het aanzoek?

Nathalie: 'Nee, maar het was wel heel romantisch. In een tropisch land ten huwelijk gevraagd worden, is sowieso al specialer dan thuis. Bovendien hadden we elkaar al tien dagen niet meer gezien.'

Had je gehoopt op een aanzoek?

'Nee. Fré had wel al meermaals laten vallen dat hij ooit graag zou trouwen. Voor mij hoeft dat niet. Ik vind zo'n papiertje eigenlijk niet zo belangrijk. Maar ik kon uiteraard moeilijk nee zeggen met al dat volk erbij. (lacht) '

Wanneer is het huwelijk gepland?

'We hebben nog geen datum vastgelegd. Het zal wel niet voor meteen zijn. We moeten nog veel sparen, want we willen een groot trouwfeest voor al onze vrienden en familie, met alles erop en eraan.'

Wat heb je in gedachten?

'Een ouderwetse trouw, dus met een witte jurk en ook oldtimers of koetsen erbij. We trouwen ook sowieso voor de Kerk.'

Fré is de braafste man op het eiland. Wat ging er door je hoofd toen je al die andere mannen hun gang zag gaan?

'Dat was een triestige bedoening. Ik had medelijden met de andere meisjes. Ik probeerde hen wel te troosten, maar ik wist niet goed hoe ik moest reageren, want ik was de enige die positieve beelden te zien kreeg.

Ik vind wel dat sommige meisjes wat minder vergevingsgezind mochten zijn. Neem nu Stefanie, die door haar vriend Steve enorm beledigd werd. Als Fré van mij gezegd zou hebben dat ik minder mooi en dikker ben dan een of andere verleidster, had ik hem meteen aan de deur gezet. Ik heb nog liever dat hij mij bedriegt, dan dat hij zulke dingen zou zeggen voor de camera.'

Over straffe uitspraken gesproken: achtervolgt Fré's oneliner 'seks en tetten' jullie?

'Ja, hoor. Overal waar we komen, roepen ze ons dat na. Maar ik heb er geen problemen mee, omdat Fré zich voor de rest goed gedragen heeft. Fré heeft een grote mond, maar een klein hartje.'

Véronique De Kock houdt ons op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten